OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag, Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!
Som ekonomiassistent utgår du från vårt huvudkontor i Göteborg. Du är delaktig i det breda ekonomiarbetet för våra 40 lokala kontor runt om i Norden. Dina främsta arbetsuppgifter är att:
Registrera, kontrollera, kontera och attestera leverantörsfakturor.
Hantera internfakturering.
Hantera leverantörspåminnelser.
Dina egenskaper
Vi söker en engagerad och lösningsorienterad medarbetare som har lätt för att samarbeta med kollegor samt externa partners. För att lyckas i rollen ser vi att du är:
Noggrann och ansvarsfull.
Strukturerad och effektiv i ditt arbetssätt.
Flexibel och serviceinriktad.
Tjänsten förutsätter att du har som lägst gymnasieexamen med inriktning ekonomi. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och välkomnar alla sökande, vi eftersträvar mångfald på arbetsplatsen.
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 6 mars. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret på inputinterior.se, bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Emma Hulander på +46 31 799 89 96 alt. emma.hulander@inputinterior.se.