OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta på ett spännande internationellt företag som ekonomiassistent?
Vill du vara en del av ett härligt ekonomiteam som sitter i trevliga lokaler på Hisingen? Då har vi jobbet för dig!
Om företaget
För vår kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent till deras ekonomiteam. Du kommer främst sitta med deras dotterbolag och sköta både kund- och leverenstörsreskontran.
Dina arbetsuppgifter
• Hantering av kund – och leverenstörsreskontran
• Stöd till kollegor vid frågor om fakturor.
• Utbetalningar
• Attestering
• Avstämningar
• Förbättrings- och utvecklingsarbete inom kund – och leverenstörsreskontran
Din profil
Du har tidigare jobbat med kund- och leverantörsreskontra i minst 2-3 år och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Som person så ser vi gärna att du är systemintresserad, social, noggrann och gillar att ha många bollar i luften. Du är en teamspelare med ett eget driv
Framgångsfaktorer
• Erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra
• Systemvana
• Driven och intresserad av digital utveckling
• Problemlösare som gillar förändring
Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer!
För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab).
Ansökan
START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid, 100%
PLACERING: Hisings Backa
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Tina L Kimming 0723-090877
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-05-12
Tjänsten är en hyrrekrytering där du först är anställd hos oss på Resultat i 6 månader för att sedan bli rekryterad av vår kund.
Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Tina L Kimming 0723-090877