OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjÀnsten
Vi söker en ekonomiassistent till ett internationellt bolag dÀr du fÄr chansen att vÀxa, bÄde i din roll och i företaget.
Företaget har mer Àn 30 000 anstÀllda och finns i 80 lÀnder, de lÀnkar samman global kapacitet med lokal kunskap och expertis för att kunna erbjuda högteknologiska, förmÄnliga och integrerade affÀrslösningar sÄvÀl lokalt i Sverige som runt om i vÀrlden.
De har varit verksamma i Sverige i 25 Är och har över 40 experter placerade pÄ deras kontor i Stockholm och Göteborg. De arbetar med bÄde egendoms-, ansvars- och personskador inom sÄvÀl företags-, industri-, kommun-, fastighets- och konsumentomrÄdet.
Dina framtida arbetsuppgifter
- Ansvara/hjÀlpa till med kundreskontra och leverantörsreskontra
- Hantering av betalfiler och Äterrapportering frÄn banken
- Skapa fakturor och manuella betalningar
- StÀmma av och rapportera inkommande betalningar
- AllmÀnt administrativt arbete som att underhÄlla registervÄrd
Vi söker dig som har
- Gymnasieexamen gÀrna med inriktning frÄn ekonomi eller Högskoleutbildning i ekonomi
- Arbetslivserfarenhet inom ekonomi
- Arbetslivserfarenhet frÄn servicebranschen
- God datorvana och grundlÀggande erfarenhet i Excel
- God kommunikation i svenska och engelska bÄde i tal och skrift
Vid denna rekrytering lÀgger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dÄ de Àr avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. DÀrför söker vi dig som Àr strukturerad, ansvarstagande och utÄtriktad. Som person Àr du Àven noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.
Ăvrig information
Start: OmgÄende med hÀnsyn till eventuell uppsÀgningstid
Plats: Stockholm, Solna
AnstÀllningsform: Heltid 100%, 40h/v
Sök gÀrna sÄ snart som möjligt dÄ vi jobbar med löpande urval.