OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Är du en erfaren ekonomiassistent och söker nya utmaningar är vi intresserade av dig! Du har erfarenhet av leverantörs- och kundreskontra och du har antagligen arbetat i SAP. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta registrering av inbetalningar, kontroll av leverantörsfakturor samt även viss inkassohantering och avstämning. Du kommer att ha kontakt med både kunder och leverantörer. Vi ser helst att du har treårig gymnasiekompetens och gärna med inriktning mot ekonomi. Tjänsten innefattar viss kontakt med kunder och leverantörer utanför norden varför goda engelskakunskaper är meriterande. Då företaget arbetar i affärssystemet SAP är erfarenhet från ekonomimodulen i SAP meriterande. Som person är du noggrann, strukturerad och effektiv. Du är självgående och trivs med att arbeta självständigt men hjälper gärna dina kollegor när det behövs.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719