OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
First Reserve är ett rekryterings- och bemanningsföretag som levererar kvalitativa tjänster för ökad effektivitet hos våra kunder inom ekonomi, personal, administration och försäljning. Genom erfarenhet och engagemang sammanför vi personal och företag och skapar tillfredställelse genom den perfekta matchningen. För en kunds räkning söker vi en ekonomiassistent till deras ekonomiavdelning. Kunden är belägen i Solna. Uppdraget är en uthyrning på fem månader med chans till förlängning. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med leverantörsreskontra och dess flöde. Detta innebär bland annat ankomstregistrering och slutbokning av utländska leverantörsfakturor, skanning av leverantörsfakturor, förbereda utlandsbetalningar, konto/bank avstämningar samt momsredovisning. Vem är du? Du har kunskaper i SAP och har tidigare arbetat med leverantörsreskontra i minst två år, gärna i[större internationellt företag. Ansökan Ansök snarast då urval och intervjuer sker löpande. Tillsättning omgående
Kontaktpersoner på detta företaget
Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65