OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Företaget är världsledande inom medicinteknik och i Sverige arbetar 95 personer. Tjänsten är belägen på företagets kontor på norrort i Stockholm i fräscha och moderna lokaler samt med bra kommunala kommunikationer. Tjänsten Tjänsten är på heltid med start omgående. Du kommer initialt att arbeta som konsult via Placera Personal för att efter en period övergå till en anställning hos kundföretaget. [ Arbetsuppgifter * uppdatera affärssystemet med kunders respektive säljstruktur, avtal och priser * bidra med bokföring, avstämningar, kostnadskontroller och analyser vid månadsbokslut * ingå i samt ansvara för olika utvecklings och förbättringsprojekt kring ekonomiavdelningens rutiner och processer Kvalifikationer * civilekonom med inriktning mot redovisning * goda kunskaper i officepaketet * goda kunskaper i engelska * erfarenhet av ekonomiarbete är meriterande * erfarenhet av affärssystemet SAP är meriterande Som person bör du vara noggrann, strukturerad och flexibel. Du är driven, vetgirig och har en positiv intsällning. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande, vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar per brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719