OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Newr söker just nu en ekonomiassistent inom utläggshantering till ett stort internationellt företag.
Vår uppdragsgivare är ett välkänt företag som arbetar för att hjälpa sina kunder med utveckling inom hållbarhet och digitalisering. De är experter inom området och arbetar världen över för att skapa hållbara lösningar för kommande generationer.
Om rollen
I rollen som ekonomiassistent inom utläggshantering kommer du främst arbeta med redovisning av utlägg relaterat till kvitton och traktamenten. Av den anledningen är det viktigt att du är kunnig och håller dig uppdaterad kring eventuella förändringar inom regelverket för området.
Anställningen kommer att påbörjas som en konsultanställning hos oss på Newr där du arbetar ute hos vår uppdragsgivare. För rätt person finns det stora möjligheter att uppdraget mynnar ut till en anställning hos kund! Deras kontor är centralt beläget norr om Stockholm och du utgår från kontorstider 8-17.
Vi söker dig som
Som person behöver du ha en god kommunikativ förmåga, ha en känsla för service och trivas i en roll med många kontaktytor. Vidare ser vi att du har hög integritet och känsla för att arbeta i högt tempo och mot deadlines. Denna roll kräver vidare att du är organiserad i ditt arbete och har en förmåga att vara noggrann och uppmärksam efter detaljer.
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi. Du ska vidare ha minst 1 års erfarenhet från en liknande roll där du arbetat inom utläggshantering eller leverantörsreskontra. Meriterande är om du kommer med erfarenhet från en större ekonomiavdelning med stora flöden.
Låter detta som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan!
Urval sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor gällande rollen är du varmt välkommen att höra av dig till oss på Newr - Anna Modin, anna.modin@newr.se