OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca: 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Adecco Stockholm Finance & Legal är ett affärsområde med tjänster hos kunder inom bank- och försäkringsbranschen, hos finansbolag, advokat- och juristbyråer samt på olika ekonomiavdelningar, finansavdelningar och juristavdelningar.Nu söker vi på Adecco Finance & Legal en ekonomiassistent till vår kund i Kista Arbetsuppgifter Du kommer främst att arbeta med registrering, scanning och påminnelser av omkostnadsfakturor, samt ha kontakter med vår kunds leverantörer och stämma av koncerninterna transaktioner.Även övriga förekommande arbetsuppgifter på leverantörsreskontran kommer ligga inom ditt område. Erfarenhet Du som söker har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är van vid att arbeta med datorer. Personliga egenskaper Som person är du drivande och snabb, självklart sprider du också glädje omkring dig och trivs att jobba både självständigt som i team. Att jobba som konsult innebär många möten med nya människor och du kommer att trivas om du har lätt att ta kontakt, gillar okända miljöer och nya branscher!Du tycker om att komma med ideer, hjälpa andra och vet vad du kan tillföra. Vi erbjuder Ett utvecklande uppdrag med start omgående i tre månader framöver med chans till förlängning. Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.Vi tycker att det är viktigt att våra medarbetare mår bra och vi bidrar till detta bl.a. genom friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort.Du omfattas även av försäkringar och har tillgång till företagshälsovård. Fakta om anställningen Tjänsten som ekonomiassistent ska tillsättas omgående och avser heltid i tre månader framöver med chans till förlängning, med sedvanliga kontorsarbetstider. Som konsult är du tillsvidareanställd i Adecco Sweden och jobbar via olika uppdrag som matchar din kompetens. Ansök Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.