OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
JENSEN education utvecklar, marknadsför och genomför utbildningar samt andra tjänster för arbetslivet.Verksamheten bedrivs i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala inom sju områden: Business school, yrkeshögskola, vuxenutbildning, gymnasium, grundskola, förskola och rehab.Företaget har ca 6 000 elever (heltid), 300 heltidsanställda medarbetare samt 100-tals deltidsanställda lärare och utbildningskonsulter.Vi växer med 50% årligen och omsättningen har på årsbasis passerat 240 miljoner kronor. JENSEN educations egenutvecklade pedagogik "Träning för verkligheten" genomsyrar all verksamhet.Verksamheten präglas av hög kvalitet, hög kundnöjdhet, hög personaltrivsel, snabb organisk tillväxt och stabil ekonomi. JENSEN education fortsätter att expandera kraftigt och vi söker därför en EKONOMIASSISTENT UTÖVER DET VANLIGA Vi behöver en noggrann och resultatinriktad ekonomiassistent som vill arbeta med löpande ekonomiadministrativa uppgifter och utredningar.Din viktigaste uppgift är att säkerställa ett korrekt intäktsflöde och betalning av leverantörsfakturor.Du kommer att arbeta med daglig hantering och övervakning av digital leverantörsreskontra, framtagande av periodiska rapporter och presentationer samt avstämning och uppföljning av intäkter.I ansvaret ingår även att utgöra en resurs och stöd för affärsområdenas administratörer samt kontakt med leverantörer.Vi erbjuder en dynamisk och spännande arbetsplats med stora karriär- och utvecklingsmöjligheter.Dina uppnådda mål och dina resultat ligger till grund för framtida ersättningar och förmåner.Placeringsort är Stockholm. Lämplig erfarenhetsbakgrund - Du har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå och minst ett års erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra.Arbetet kräver att du är självgående inom dessa moment.- Vi förutsätter goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel, samt gärna databashantering - Du har vana av moderna digitala administrativa informations- och ekonomisystem.Det är meriterande om du har erfarenhet av Baltzar. Lämpliga egenskaper - Du är noggrann och tycker om att arbeta administrativt.- Du tar ett personligt ansvar för dina arbetsuppgifter och arbetar problemlösande.- Du trivs i en föränderlig miljö, har hög arbetskapacitet och kan hantera flera uppdrag samtidigt.- Genom god kommunikativ förmåga och social kompetens kan du agera både internt och externt.- Du har en hälsoinriktad livsstil. Din ansökan Skicka din ansökan via länken nedan.Märk din ansökan med "Ekonomiassistent" till JENSEN education".Ansökan ska innehålla ett aktuellt CV och ett personligt brev.Urval kommer att ske fortlöpande och därför vill vi ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 15 september.För att söka tjänsten, använd länken http://www.appsgate.com/asi/kjee.nsf/web.nysokande eller gå direkt till vår hemsida http://www.academicsearch.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Andreaz Karlsson
08-555 15 724