OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
EKONOMIASSISTENT TILL KLARAVIK
ARBETSUPPGIFTER
Som ekonomiassistent hos Klaravik kommer du att arbeta i en trevlig och öppen miljö. Ditt primära fokus ligger på att hantera vår kundreskontra och påminnelsehantering, där telefonen är ett viktigt arbetsverktyg. Du har stort ansvar över dina egna arbetsuppgifter vad gäller beslutsfattning och ansvarsområden. Här arbetar vi i ett högt tempo och problemlösning är en stor del av din vardag. Du kommer bli en del av ett prestigelöst team på en arbetsplats där det är högt i tak och där gemenskap i kombination med möjlighet att påverka präglar atmosfären.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi tror att du som söker är en kommunikativ, social och lyhörd person som kommer till jobbet med ett leende på läpparna. Du är resultat- och målinriktad och trivs med telefonen som arbetsredskap och det kommer naturligt för dig att göra det där lilla extra. Klaraviks kunder finns i flertalet länder och det är därför viktigt att du är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Vidare tror vi att du:
Är utbildad gymnasieekonom
Ser lösningar där andra ser problem
Gillar kunddialog och ekonomi
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som Ekonomiassistent är ett konsultuppdrag på heltid som initialt är på 6 månader. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos Klaravik. Efter 6 månader har Klaravik för avsikt att erbjuda dig en tillsvidareanställning.
ÖVRIG INFORMATION
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Adam Fransson Mörk på via 0738-617253 eller adam.f.mork@eterni.se.
Varmt välkommen med din ansökan!