OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
EKONOMIASSISTENT TILL KLARAVIK
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker nu en junior ekonomiassistent till Klaravik som har erfarenhet av administration och enklare ekonomiuppgifter. I rollen som ekonomiassistent kommer du tillsammans med dina kollegor ansvara för att säkerställa hög kvalité och effektivitet. Du kommer bli en del av ett prestigelöst team på en arbetsplats där det är högt i tak och där gemenskap i kombination med möjlighet att påverka präglar atmosfären. Exempel på arbetsuppgifter:
Fakturering
Avstämningar
Utläggshantering
Löpande bokföring
PERSONLIGA EGENSKAPER KVALIFIKATIONER
Vi tror att du som söker har en gymnasieutbildning med inriktning mot ekonomi och goda kunskaper i Officepaketet, framförallt i Excel. Tidigare erfarenhet av att arbeta med administration och ekonomi är meriterande men det viktigaste för oss är att du är en ambitiös och positiv person som ser möjligheter. Vidare tror vi att du är noggrann, strukturerad och flexibel samt att du gillar att vara en del av ett team där man hjälps åt och drar åt samma håll.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som ekonomiassistent är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående som initialt är på 6 månader. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos Klaravik. Efter 6 månader har Klaravik för avsikt att erbjuda dig en tillsvidareanställning.
ÖVRIG INFORMATION
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Ansök genom att registrera dig på Eterni.se och bifoga ditt CV och personliga brev. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Adam Fransson Mörk på via 073-8617253 eller adam.f.mork@eterni.se. Varmt välkommen med din ansökan!