OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett stort engagemang i ditt arbete? Är du nogrann, prestigelös och har erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent? Då kan det vara just dig vi söker för våra kommande uppdrag!
Arbetsuppgifter
- Kund- och leverantörsreskontra
- Löpande bokföring
- Fakturering och kreditering
- Påminnelser och inkasso
- Avvikelsehantering
- Hantera mailinkorg med inkommande förfrågningar
Din bakgrund
Som person är du självgående och effektiv samt har lätt för att skapa goda relationer med dina arbetskollegor. För att passa för rollen behöver du ha ett intresse för affärssystem, samt ha ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Vi tror att du är en person som tycker att det är roligt att snabbt sätta dig in i dina arbetsuppgifter och att bidra till företagets fortsatta utveckling. Du har ett stort driv och engagemang, är villig att hjälpa till där det behövs samt lämnar inget åt slumpen. Motivationen att bidra till utveckling och att själv utvecklas är stark hos dig. Som konsult måste du vara flexibel, ständigt arbeta för god kvalité och bidra till arbetsglädje både till kunder och kollegor.
Det är meriterande om du har en utbildning inom ekonomi från universitet eller högskola. Vi ser att du har minst 1-2 års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent och det är ett krav är att du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.
Övrig information
Uppdragstyp: Konsultuppdrag
Ort: Malmö
Start: Omgående
Lön: Enligt överenskommelse
Vi interjuar löpande!
Ansökan
För mer information om våra uppdrag är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Jennie Olsson på jennie.olsson@sjr.se. Vi intervjuar löpande. Sista ansökningsdag är 2021-11-26.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.
I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88