OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som Ekonomiassistent kommer du främst att fokusera på kundreskontra. Du kommer att handledas av andra medarebetare för att snabbt komma in i din roll och du behöver vara beredd på att snabbt skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter.
- Självständigt arbete inom kundreskontra.
- Kvittningar, återbetalningar, inbetalningar, krediteringar etc.
Tjänsten som Ekonomiassistent är ett konsultuppdrag med start snarast möjligt och det kommer att pågå i minst 3 månader med goda möjligheter till förlängning.
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av kundreskontra och arbetsuppgifter liknande de som tjänsten innefattar.
Viktigt för tjänsten är:
- Svenska i tal och skrift
- Erfarenhet av kundreskontra
- Ekonomiutbildning och kommunal erfarenhet och kunskaper i Agresso är meriterande, men inte alls något krav.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Erik Örvell på e-post erik.orvell@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Adecco | Konsult | Stockholm | Kommun | Ekonom | Ekonomiassistent | Kundreskontra
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147