OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som Ekonomiassistent kommer du att arbeta med framförallt leverantörsreskontra. Du kommer jobba i ett teamt med ett antal kollegor varv en har samma typ av tjänst som du. Utöver leverantörsreskontra kan andra arbetsuppgifter eventuellt förekomma, exempelvis kundreskontra eller att boka kassa.
Viktigt för tjänsten är att ha erfarenhet av:
- leverantörsreskontra
- stora flöden
- att ha jobbat på kommun
- Proceedo
- Agresso
Tjänsten som ekonomiassistent är ett konsultuppdrag med start snarast möjligt och det kommer att pågå ca 7 månader.
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av ovan nämnda arbetsuppgifter och som är driven, noggrann och vill utvecklas.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Erik Örvell på e-post erik.orvell@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Adecco | Stockholm | Konsult | Kommun | Söderort | Ekonomiassistent | Ekonom | Leverantörsreskontra
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147