OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund, en kommun i Stockholms län, söker vi en kravhandläggare för ett konsultuppdrag där start önskas omgående och pågår fyra månader framåt. Uppdraget är på 50%.
Om tjänsten
En viktig del i uppdraget är att dokumentera och kartlägga befintliga processer kring kravhandläggningen i staden. Uppdraget är att hantera överlämning från nuvarande kravhandläggare som går i pension.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Löpande påminnelsehantering
• Avbetalningsplaner
• Inkassoärenden samt kronofogden
• Mycket kundkontakt internt och externt per telefon och mail
Vem är du?
Tidigare erfarenhet av kundreskontra är ett krav, erfarenhet av kravhandläggning meriterande. Erfarenhet från stadens affärssystem Unit 4 ERP (tidigare Agresso).
I uppdraget ingår hantering av sekretessbelagda uppgifter vilket kräver att en del av uppdraget utförs på plats på kontoret.
Om verksamheten
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 50% med omgående start och fyra (4) månader framåt. Du kommer vara anställd av Poolia Ekonomi! Vi är måna om att du som konsult hos oss skall trivas både ute på din arbetsplats samt som anställd av Poolia. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Vi erbjuder dig även friskvårdsersättning, rabatter på olika träningsanläggningar och sociala aktiviteter som anordnas av Poolia. Vid din sida har du en konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig ute på din arbetsplats så att du blir framgångsrik i ditt uppdrag.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Pizzignacco
Asaad Amaya
Frida Aronson
Elisabeth Axelsson
Sebastian Monadjemzadeh
Filippa Finnström
08-555 650 28
Sebastian Monadjemzadeh
08-555 540 12
Anton Rådh
Johan Iggbom
Johan Iggbom