OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
KONEs svenska historia går tillbaka ända till 1887 då den första hydrauliska personhissen installerades i Stockholm av Graham Brothers som senare kom att införlivas i KONE. I Sverige har KONE ca 1 000 medarbetare fördelade på 28 kontor över hela landet, från Malmö i söder till Kiruna i norr. Huvudkontoret är beläget i Kista. Där sitter även vårt kundcenter som är bemannat dygnet runt, årets alla dagar - alltid tillgängligt med snabb hjälp och service.
Tillsammans med våra partners och kunder hjälper vi till att göra Sverige mer tillgängligt! Vi är stolt partner till projekt såsom Mall of Scandinavia, Gothia Tower och Turning Torso. Lika stolta är vi också över att få hjälpa tusentals bostadsrättsföreningar och fastighetsägare runt om i Sverige med planering, service, förebyggande underhåll och modernisering av deras utrustningar.
Din roll
Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader där du blir anställd av Clevry och är placerad hos KONE.
I rollen som ekonomiassistent kommer du att bli en del av SCA AP-team. Du kommer att arbeta med inkommande leverantörsfakturor där din roll är att öka effektiviteten samt kvalitén. Det innebär ett nära samarbete med KONE-verksamheten i Sverige samt deras SSC i Indien.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Kontakta leverantörer om påminnelsefakturor
- Kontakta leverantörer om fakturaspecifikationer så som faktureringsadress, referenser etc.
- Ha ett nära samarbete med interna kollegor
Din profil
Vi söker dig som:
- Har grundläggande kunskaper inom ekonomi
- Goda kunskaper i svenska och engelska
Meriterande kompetenser är:
- Om du har tidigare erfarenhet av SAP
- Kunskaper i Excel
Som person är du prestigelös, van att arbeta i team och trivs med det. Du vågar ta kontakt via telefon med kollegor och leverantörer. Du är noggrann, lugn och kan uppskatta ett stundvis högt arbetstempo.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på julia.revland@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Swed (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)en