Ekonomiassistent till konsultbolag på Lindholmen!

Ekonomiassistent till konsultbolag på Lindholmen!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig som har erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent och som vill arbeta på ett trevligt bolag på Lindholmen. Tjänsten är ett konsultuppdrag och du kommer att gå in och täcka upp för en föräldraledighet. Uppdraget är på 100 %, startar i november och löper tom september 2022.

Rollen

Som ekonomiassistent kommer du arbeta tätt tillsammans med redovisningsansvarig för bolaget och dina arbetsuppgifter kommer bestå av fakturering, kund- och leverantörsreskontra, betalningar samt avstämningsarbete vid bokslut. I rollen ingår även en administrativ del kring registrering av nya konsulter samt kontroll av tidrapporter.

Bakgrund

Vi söker dig med en eftergymnasial utbildning inom ekonomiområdet och som har erfarenhet av arbete med reskontrahantering. Du kommer att arbeta i systemen Visma Control, Visma PX och Visma DCE, vilket det är meriterande om du har arbetat i tidigare.

Som person är du en glad och positiv lagspelare som tar ansvar för ditt arbete. Utöver arbete med redovisningsansvarig har du även tätt samarbete med konsultcheferna inom bolaget, men också externa kontakter med kunder och leverantörer, varför vi ser det som extra viktigt att du trivs i en kommunikativ roll.

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Amanda Karlsson på 076-647 16 53. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget

SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2021
  • Ansök senast: 20 oktober 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024