OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
A-hubs vision är att vara källan och själva nätverket för ambition. Vi vill förändra branschen och föra ambitiösa människor snabbare, enklare och rättvisare till sina drömjobb genom en mer digital process som gör det möjligt att hålla högsta kvalitet.
För kunds räkning söker vi nu engagerade och drivna ekonomer som självgående kan hantera det ekonomiska ansvaret. Vi söker dig som är intresserad av att ta dig an uppdraget som ekonomiassistent för kunds räkning.
ANSVARSOMRÅDEN OCH UPPGIFTER:
Som ekonomiassistent kommer dina arbetsuppgifter främst innebära ansvar för leverantörsreskontra samt enklare administrativa uppdrag.
KVALIFIKATIONER:
- Eftergymnasial utbildning inom ekonomi.
- God vana av Office program och duktig på Excel som arbetsverktyg.
- Obehindrad kommunikation i både svenska och engelska i tal och skrift.
SOM PERSON TROR VI ATT DU ÄR/HAR:
Självorganiserande. Du planerar och organiserar arbetet på ett målmedvetet sätt, du prioriterar resurser och du hanterar din tid effektivt.
Noggrann. Du har ett detaljfokus och ditt arbetssätt är grundligt och korrekt.
Initiativtagande. Du söker upp och agerar på möjligheter utan uppmaning från andra.
Analytisk. Du hanterar effektivt problem genom att bryta ner dem, förstå de bakomliggande mekanismerna och utifrån tillgänglig information föreslå lämpliga lösningar.
PRAKTISK INFORMATION
Start: Omgående.
Uppdragets längd: Från och med omgående fram till och med årsskiftet.
Arbetstider: Ordinarie kontorstider.
Arbetsplats: Borås
Typ av uppdrag: Uppdraget är ett konsultuppdrag ute hos kund men du blir anställd hos oss på A-Hub.
Hoppas vi fångat ditt intresse, varmt välkommen in med din ansökan! Vi kommer arbeta löpande med intervjuer och urval. Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Vänligen kontakta saga@a-hub.se vid frågor kring tjänsten!