OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PS Partner grundades 2010 och vårt kontor är beläget på Södra Hamngatan 25 i centrala Göteborg. Vårt jobb är att hitta rätt person, i rätt tid – till rätt organisation. Mer precist arbetar vi med rekrytering, search, bemanning och personalfrågor. Tillsammans har vi närmare 70 års erfarenhet och har sett många olika människor, positioner och organisationer. Läs gärna mer på www.pspartner.se
Vi söker en ekonomiassistent till ett 50 % konsultuppdrag med start i mitten av januari.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att ingå i ett redovisningsteam och dina arbetsuppgifter är framförallt kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring och avstämningar.
Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter och/eller har relevant utbildning inom ekonomi. För att snabbt komma in i arbetet ser vi att man bör ha ca 2-3 års erfarenhet av både kund- och leverantörsreskontran.
Som person har du förmågan att se helheten och förstår vikten av att ge bra service till din omgivning. Du är noggrann, analytisk och har lätt för att kommunicera både via telefon och mail. Vidare är du en glad och flexibel person som har lätt för att samarbeta samt van att arbeta mot deadlines. Du har goda kunskaper i Excel och vi ser det som meriterande om du har arbetat i ett större ekonomi och fakturahanteringssystem, gärna Visma Business.
Övrigt
Tjänsten är ett konsultuppdrag, du blir anställd av PS Partner och uthyrd som konsult till vår kund. Kunden har sitt kontor utanför Borås mot Göteborg.
Uppdraget är på deltid, 50% med start i mitten av januari tom augusti 2017.
Ansökan
Du söker tjänsten via www.pspartner.se. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Lena Wadenby 0723-306061 eller via mail lena.wadenby@pspartner.se
Intervjuer sker löpande vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Sjöberg
Lena Wadenby
Anna Petersson
Gabriella Christiansen
Mats Törn