Ekonomiassistent till Konsultuppdrag i Gävle

Ekonomiassistent till Konsultuppdrag i Gävle

Arbetsbeskrivning

Omtanke från norr – till söder
Magnifiq är ingen bemanningsjätte. Vår styrka bygger inte på storlek, utan på övertygelsen om att rätt villkor och ersättning skapar nöjda medarbetare. Vi är ett litet bemanningsföretag med norrländska värderingar som tror på långsiktighet, transparens och ömsesidig omtanke.

Vår bas finns i Umeå, men Magnifiq förmedlar konsultuppdrag över hela Sverige. Uppdragens längd varierar från en dag till flera månader, och om uppdraget är på annan ort hjälper vi dig med resor och boende. Du får en personlig kontakt hos oss som hjälper dig hitta den typ av uppdrag som passar just dina förutsättningar, ambitioner och önskemål.

Vi växer smart och prioriterar långsiktiga samarbeten. Magnifiq har dubblat antalet konsulter varje år sedan starten, men vi lägger fortfarande yttersta vikt på nära personlig kontakt och en stark sammanhållning. Vi anstränger oss helt enkelt lite mer – för individen och laget. Här hittar du en trygg arbetsgivare som erbjuder en spännande nystart i yrkeslivet med konkurrenskraftiga ersättningar och tjänstepension.


VI SÖKER:
Vi söker just nu en junior ekonomiassistent till ett konsultuppdrag i Gävle med omgående start enligt överenskommelse.
Preliminärt slutdatum för konsultuppdraget är 21-08-31, men möjligheterna till förlängning är goda.
 
Vi söker dig med följande kompetenser & meriter:

• Gymnasial utbildning med ekonomisk inrikting eller likvärdig utbildning.
• Utbildning inom redovisning och bokföring.
• Minst ett års yrkeserfarenhet som ekonomiassistent inom redovisning och bokföring.
• Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift.
• Goda datakunskaper i Agresso samt officepaketet.
 
 
INFORMATION OM UPPDRAGET:
Beskrivning av uppdraget:
Du kommer arbeta med redovisning och bokföring.
Dina arbetsuppgifter kommer bl.a vara att registrera, bokföra och betala fakturor samt ta emot och kontrollera betalningar från kunder, hantera krav/inkassoärenden. Hantera ekonomisystem, kontera och avstämma kontosaldon samt kontrollera fakturor och förbereda underlag.

 
Arbetstider:
Dagtid
 
Datorsystem:
Agresso, Office
 
OM DIG:
Magnifiq Kompetens söker dig som har minst 1 års erfarenhet som ekonomiassistent och som söker ett tryggt äventyr med ett modernt bemanningsbolag i tillväxt.
 
Vi söker dig som vill vara en del av vår resa och axla rollen som ambassadör ute på uppdrag hos våra kunder. Det är genom nöjda medarbetare och kunder vi växer. Därför är just dina erfarenheter, idéer och förslag på förbättringar centrala i vår resa att skapa Sveriges bästa bemanningsföretag.
 
VI GER DIG BLAND ANNAT:
* Attraktiva lönevillkor
* Tjänstepenison
* Trygghet i form av försäkringar
* Resor och boende vid behov
* Vilka förmåner kräver just din situation? Prata med oss, vi är aldrig omöjliga när det gäller rätt kandidat. 
 
OBS! Intervjuer sker löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens utgång. Skicka din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Makda Bereket
072-2142228
VD/Bemanningsspecialist Patrik Palmelind
0735-200597

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Magnifiq Kompetens
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 mars 2021
  • Ansök senast: 19 mars 2021

Besöksadress

Storgatan 93
None

Postadress

Storgatan 93
Umeå, 90333

Liknande jobb


21 november 2024