OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en van ekonomiassistent som är serviceinriktad och trivs med många kontaktytor? För kunds räkning söker vi en ekonomiassistent som är tillgänglig omgående!
Ditt uppdrag
Som ekonomiassistent kommer du bland annat arbeta med kund- och leverantörsreskontra, fakturering, påminnelsehantering, avstämningar, moms- och skattedeklaration och löpande bokföring. Du kommer även vara till hjälp vid bokslut.
Din bakgrund
Vi söker dig som har ca 3 års erfarenhet som ekonomiassistent eller liknande roll. Vi ser att du i grunden läst ekonomi på gymnasienivå och har god systemvana, främst inom Office-paketet. Du har goda kunskaper i det svenska språket i både tal och skrift.
För att trivas i rollen är du en prestigelös, noggrann person som har känsla för service. Du sätter laget för jaget, ser lösningar på problem och för alltid ett strukturerat arbete.
När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos kunden. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!
Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning i 3–4 månader
Tillträde: Omgående
Ansökan
Kontakta oss gärna om du har frågor om rollen eller hur processen ser ut framåt. Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi ser fram emot att höra från dig!