OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en ekonomiassistent för ett kortare uppdrag hos en kund i Norrköping. Arbetsperioden är 2015/07/06 – 2015/08/21. Som ekonomiassistent hos vår kund kommer du hantera sedvanliga ekonomiuppgifter så som: leverantörsreskontra, fakturahantering, kontorsadministration och receptionsuppgifter. Kunden jobbar i ekonomisystemet Medius och affärsssystemet Visma och det är meriterande om du har erfarenhet av dessa eller något annat ekonomisystem/affärssystem.
Vem är du?
Vi söker dig som är självgående i ditt arbete och som har några års erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent. Då du ska täcka upp under semesterperioden för ordinarie personal är det viktigt att du kan arbeta självständigt och känner dig bekväm med rollen som ekonomiassistent.
Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult hos Experis kan vi erbjuda dig en spännande karriärutveckling där du får möjlighet att växa i ditt yrkeskunnande och bredda ditt kontaktnät.
Kontaktperson
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan med registrerat och uppdaterat CV. Urval och intervjuer sker löpande så vi ber dig ansöka redan idag. Vid frågor maila eller ring gärna ansvarig konsultchef: malin.lindstrom@se.experis.com, 013 -35 55 05
Kontaktpersoner på detta företaget
Bernt Legersjö
Martin Årstrand
0155-202582
Maria Håkansson
+46 (0)660-59972
Olof Salmonsson
063-576671
Karin Backman
063-57 66 63
Carina Riström
+46 21 15 19 47
Tom Jakobsen
0910-58 66 92
Lotta Holme
08-452 3328
Katarina Thomasson
08-736 11 26
Thomas Andersson
016-15 57 33