OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med på resan mot framtidens fakturassystem? Nu söker vi en person som ska vara en del av navet i implementeringen och upplärningen av framtidens fakturahanteringssystem.
För vår kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent som kommer att ingå i en liten arbetsgrupp. Tillsammans kommer gruppen ansvara för att så effektivt och smidigt som möjligt införa detta fakturahanteringssystem.
Projektet kommer att utformas så att gruppen till en start hanterar all kontering för kunders räkning. Gruppen kommer gemensamt att utforma tydliga rutiner och regelverk för hanteringen på ett sätt som gör att motorn lär sig arbetet så fort som möjligt. I takt med att den digitala konteringen ökar, minskar den manuella hanteringen i gruppen.
I arbetsuppgifterna ingår:
kontering av leverantörsfakturor
felsökning
viss kundkontakt vid frågor och fel kan förekomma
framtagande av rutiner och processer
löpande uppföljning och ständiga förbättringar
Gruppen kommer också att stötta övriga projekt som pågår kopplat till omställning i leveransen av administrativa avtal.
Om dig:
Vi söker dig som är systematisk, uthållig och noggrann. Du bör värdera service och samarbete högt. Ett intresse och nyfikenhet för utvecklingsprojekt och digitala lösningar och system är meriterande liksom erfarenheter av fakturahantering. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Övrigt
Start: Omgående
Arbetstider: Mån-Fre 8:00-17:00
Anställningsform: Visstidsanställning
Tjänsten är heltid och du blir anställd på OnePartnerGroup och uthyrd till vår kund i Göteborg.
Är det här rollen för dig? Vänta inte med din ansökan – urval sker löpande i processen! Vi tar inte emot ansökningar via mail!
Välkommen med din ansökan!