Ekonomiassistent till kund i centrala Stockholm!

Ekonomiassistent till kund i centrala Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Snabblärd ekonomiassistent inom leverantörsreskontra som tycker om att jobba med större flöden till vår kund i Stockholm!

Nu letar vi, för kunds räkning, efter en framåt och positiv ekonomiassistent med erfarenhet av leverantörsreskontra med större flöden. Är du en person som snabbt sätter dig in i nya arbetsuppgifter och gillar att utvecklas och få lära dig nya saker? Då kan du vara den vi letar efter! Tjänsten ska tillsättas omgående så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Ditt anställningserbjudande

Reskontragruppen, där du kommer jobba, består av 4 personer. Du kommer få en bra introduktion till arbetsuppgifterna och regelbundna uppföljningar med närmsta chefen.

Du kommer arbeta på vår kunds huvudkontor i Kungsträdgården, mitt i centrala Stockholm, i fantastiska lokaler som dessutom har en egen lunchrestaurang.

Dina arbetsuppgifter

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:

• registrera leverantörsfakturor
• hantera och kontera omkostnadsfakturor
• säkerställa att leverantörsfakturor blir betalda i tid
• ge god service både internt och externt via telefon och mail

Värt att veta

Tjänsten utgår från vår kunds huvudkontor och är ett konsultuppdrag på heltid som sträcker sig fram t.o.m. 31/8 2023, med goda möjligheter till förlängning. För dig som önskar finns även möjlighet att arbeta hemifrån 2 dagar/vecka. Arbetstiderna är 08.00-16.30 med 45 minuters lunch.

Tjänsten ska tillsättas omgående.

Våra förväntningar

Vi söker dig som är en noggrann lagspelare, men som inte duckar för eget ansvar. Du har ett öga för detaljer, är snabblärd och utrustad med tålamod. Din tidigare erfarenhet som ekonomiassistent gör att du har ett helhetstänk och vana av olika system. Du arbetar strukturerat och analytiskt och är en person med stor servicekänsla!

Det är meriterande om du har erfarenhet av kundreskontra och erfarenhet av arbete i Rillion/IFS.

Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 november 2022
  • Ansök senast: 22 december 2022

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


21 november 2024