OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en arbetsroll där du får använda både din noggranna och kommunikativa sida? Har du en ekonomiutbildning eller tidigare arbetat med kund- och/eller leverantörsreskontra? Då kan du vara den vi söker för denna tjänst! Till kund i Jönköping söker vi nu en Ekonomiassistent. Uppdraget är på konsultbasis under 6 månader med mycket goda chanser till förlängning för rätt person. Önskat startdatum är runt 1 april eller enligt överenskommelse.
Urval och intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan redan idag!
Om tjänsten
I rollen som Ekonomiassistent kommer du arbeta med mycket fakturahantering inom bolaget. Till dina huvudsakliga arbetsuppgifter hör bland annat att boka in- och utbetalningar, skapa fakturor utifrån säljarnas underlag, skicka påminnelser, distribuera leverantörsfakturor internt samt genomföra enklare avstämningar.
Vem är du?
Vi söker dig som tidigare har erfarenhet av kund- och/eller leverantörsreskontra. För att trivas i rollen talar och skriver du obehindrat på engelska, då all kommunikation med kunder och leverantörer sker på engelska. Vidare har du en mycket god systemvana.
Som person är du noggrann och handlingskraftig. Vidare trivs du av att arbeta självständigt men likväl i samarbete med kollegor internt. För att trivas i rollen tycker du om att ha mycket kundkontakt.
Om verksamheten
Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett vad du vill jobba med inom ekonomins hela spektra.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jane Carlsson
036-17 32 66
Elin Ohlsson
036-17 32 69
Elin Ohlsson
036-173269
Lisa Eklund
036-173262
Jane Carlsson
Cecilia Arvendal
031-743 20 06
Jane Carlsson
036-173266
Charlotte Järeby Hellman
036-173265
Elisabeth Carlheim-Gyllenskiöld
Jane Carlsson
036- 17 32 66