OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
I tjänsten som ekonomiassistent kommer du att arbeta med hantering av leverantörsfakturor. Här gäller det att matcha fakturor mot lagda order. Du kommer också att arbeta med inbetalningsregistrering och fakturering. Teamet består av tre personer och ni kommer ha mycket kontakt och hjälpa varandra i ert arbete. Du kommer att arbeta i ett system som heter Microsoft Dynamics AX samt Excel. I ditt arbete kommer du förutom att ha kontakt med dina kollegor på plats också ha mycket kontakt med kollegor i bland annat Stockholm.
I din roll kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Leverantörsfakturahantering
- Inbetalningsregistrering
- Fakturering
Om dig
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning inom ekonomi och tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Har du tidigare arbetat i ett företag som hanterar order är det meriterande och vi tror att det kommer att hjälpa dig i ditt arbete.
Vidare ser vi att du är en social och öppen person som har nära till skratt. Du är analytisk och reflekterande i ditt arbetssätt. Du är noggrann då det finns kritiska delar av arbetet som kräver det och du arbetar strukturerat.
Viktigt för tjänsten är:
- Utbildning inom ekonomi
- Erfarenhet från liknande arbete
- Strukturerad och noggrann i ditt arbete.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Michaela Bissman via 073-684 70 79
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Ekonomijobb, ekonomiassistent, Adecco, Värmland, ekonomi, ekonom
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147