Ekonomiassistent till kund i Strömsund

Arbetsbeskrivning

Ekonomiassistent till kund i Strömsund 
Vi söker nu en Ekonomiassistent för uppdrag hos kund i Strömsund med viss möjlighet till distansarbete. Uppdraget förväntas på börjas 2022-11-01 och pågå under 3 till 4 månader. 

Arbetsuppgifter:
Du kommer arbeta med och hanterar leverantörsfakturor. Arbetsuppgifterna innebär hantering av e-fakturor och PDF fakturor via digitala system genom ankomstregistrering, kontering samt utföra betalningar av leverantörsfakturor. I arbetet krävs att du trivs och kan arbeta i ett högre tempo med korta deadlines.

Vem är du:
För att lyckas i uppdraget ser vi att du har en relevant utbildning inom ekonomi och något års erfarenhet från liknande roll. Du behöver ha en god samarbetsförmåga och är strukturerad i ditt arbetssätt, gillar ordning och reda och har känsla för service. Vana av att jobba självständigt och ta dig an nya arbetsuppgifter

Lön:
Fast lön 

Omfattning:
Konsultuppdrag, visstidsanställning via OnePartnerGroup Jämtland.

Tillträde:
Omgående

Arbetstider:
Vardagar 08:00-17:00

Övrigt:
Du genomför din ansökan genom hemsidan www.onepartnergroup.se. Urvalsarbetet kommer att ske löpande och vi rekommenderar därmed att du skickar in din ansökan snarast möjligt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Jämtland AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 oktober 2022
  • Ansök senast: 6 november 2022

Liknande jobb


21 november 2024