OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ekonomiassistent till kund i Strömsund
Vi söker nu en Ekonomiassistent för uppdrag hos kund i Strömsund med viss möjlighet till distansarbete. Uppdraget förväntas på börjas 2022-11-01 och pågå under 3 till 4 månader.
Arbetsuppgifter:
Du kommer arbeta med och hanterar leverantörsfakturor. Arbetsuppgifterna innebär hantering av e-fakturor och PDF fakturor via digitala system genom ankomstregistrering, kontering samt utföra betalningar av leverantörsfakturor. I arbetet krävs att du trivs och kan arbeta i ett högre tempo med korta deadlines.
Vem är du:
För att lyckas i uppdraget ser vi att du har en relevant utbildning inom ekonomi och något års erfarenhet från liknande roll. Du behöver ha en god samarbetsförmåga och är strukturerad i ditt arbetssätt, gillar ordning och reda och har känsla för service. Vana av att jobba självständigt och ta dig an nya arbetsuppgifter
Lön:
Fast lön
Omfattning:
Konsultuppdrag, visstidsanställning via OnePartnerGroup Jämtland.
Tillträde:
Omgående
Arbetstider:
Vardagar 08:00-17:00
Övrigt:
Du genomför din ansökan genom hemsidan www.onepartnergroup.se. Urvalsarbetet kommer att ske löpande och vi rekommenderar därmed att du skickar in din ansökan snarast möjligt.