OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Administratör/ekonomiassistent hos vår kund kommer du att få arbeta med orderhantering och fakturering av verkstads- och avtalsorder. Du kommer att tillhöra ett team med totalt 9 skickliga administratörer/ekonomiassistenter som sitter utspridda på olika orter i landet. Rollen innebär ett nära samarbete med teknik- och verkstadschef, planerare, serviceingenjörer och avtalsledare. Tjänsten passar dig som vill arbeta på ett företag där fokus ligger på både teknik och människor.
Dina ansvarsområden
• Registrering av order
• Orderinventariegenomgångar och prognoser
• Sammanställning av faktureringsunderlag, tid och material till teknik- och verkstadschef
• Hantera order både på löpande räkning och fastpris
• Fakturering
• Bokföringsuppdrag
• Uppföljning av kundfordringar
• Leverantörsfakturor
Din bakgrund
• Du har en utbildning inom ekonomi eller liknande och/eller annan erfarenhet som bedöms likvärdig
• Social person med eget driv och en vilja att utvecklas
• Van att arbeta självständigt och ta egna initiativ
• Som person är du flexibel, har god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta i en roll som innebär omväxling
• Bra på att prioritera i det löpande arbetet
• Ett sinne för ordning och reda
• Vana att arbeta med MS Office, SAP, QV och Teams
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Anna Haga
0702-010355
Konsultchef Susanne Wilson
0769-413 740