Ekonomiassistent till Kundreskontra i centrala Göteborg

Ekonomiassistent till Kundreskontra i centrala Göteborg

Arbetsbeskrivning

SJR söker för kunds räkning en ekonomiassistent för omgående start. Uppdraget är på heltid och sträcker sig till slutet av oktober. Du kommer att ingå i ett team på sju personer och arbetsplatsen är belägen i fina lokaler vid Lilla Bommen i Centrala Göteborg.

Arbetsuppgifter:

I rollen som ekonomiassistent kommer du hjälpa vår kund med deras Kundreskontra.
I tjänsten ingår:

- Kundfakturering

- Löpande hantering av dagskassor

- Avstämningar balanskonton

- Ansvar för bokföring av kundfordringar, dagskassor och banktransaktioner

- Vara behjälplig vid månads-, halvårs- och årsbokslut

- Löpande kontakter och support via mejl och telefon

Din bakgrund
Vi tror att du är en nyfiken, ödmjuk och driven person som trivs med att arbeta strukturerat och har lätt för att kommunicera med andra. För att passa i rollen är du också effektiv och van vid att arbeta med stora volymer och tighta deadlines samtidigt som du är noggrann och kvalitetsmedveten. Du tycker om att arbeta i team.

Har du även jobbat i Unit4 ERP/Agresso är det meriterande.

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Talent Acqusition Manager Frida Dalevik på 0702-071131. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 april 2023
  • Ansök senast: 30 april 2023

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024