Ekonomiassistent till kundreskontran

Ekonomiassistent till kundreskontran

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi på SJR dig som är ekonomiassistent och har jobbat i stort flöden till vår kund som sitter centralt i Stockholm. Du kommer att jobba med kundens komplexa kundreskontra då kunden är verksam inom utbildning. Du kommer tillhöra en trevlig grupp med mycket skratt. Uppdraget är start omgående och 6 månader framåt. Där efter finns stora chanser till anställning hos kunden. Kunden vill att man är på plats 3 dagar/veckan.

Arbetsuppgifter;
Du kommer b.la att jobba med följande;
- Kundreskontran
- Fakturering
- Intäktsrapportering
- Avstämningar.

Hos kunden är det ett komplex intäktsflöde och du kommer att plocka siffror från stora Excel-dokument samt hämta siffror från andra system.

Vem söker vi;
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och har jobbat i några år med kundreskontran, gärna i stora flöden. Du har ett stort systemintresse och lätt för att sätta dig in olika system. Kunden jobbar i Visma.net, men det är inget krav utan en merit om du tidigare jobbat i det.
Du är flytande i tal och skrift i Svenska och Engelska.

Som person tror vi att du är ansvarstagande, positiv och strukturerad. Du trivs i en komplex miljö där du får bidra. Du är pålitlig och prestigelös, samtidigt som du jobbar effektivt.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansökan;
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Anette Skantz. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-09-30.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 september 2023
  • Ansök senast: 30 september 2023

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024