OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi hjälper nu vår kund att hitta en kundreskontramedarbetare till ett världsledande bolag i Solna
Start: Omgående (eller när rätt kandidat är tillgänglig)
Längd: Hyrrekrytering
Plats: Solna
Vår kund
Vår kund är ett världsledande tjänsteföretag som nu erbjuder möjligheten att utvecklas i ett drivet och energifyllt team. Här uppmuntras och utmanas du i din roll med en teamleader som vill se dig växa och coachas till nästa nivå. Det här är en händelserik och spännande arbetsplats. Vår kund är i stark tillväxtfas och du kommer ansluta till ett företag i en positiv förändringsresa. Detta innebär en chans för dig att växa med ett fantastiskt företag och människor. Företaget gör mycket aktiviteter tillsammans bland annat regelbundna After Works samt konferensresor till t.ex. Åre.
Din profil
I rollen som ekonomiassistent på kundreskontran blir du en del ett drivet team, där det är hög energinivå varje dag. Du kommer ansluta till ett innovativt företag som går i bräschen för hållbarhet, etik och kvalité. Som arbetsgivare ger de alla lika möjligheter och anser att mångfald skapar starkare team. Teamet du kommer ansluta till ser det som viktigt att ha roligt tillsammans och att ha högt i tak.
Skallkrav:
- 1 - 2 års erfarenhet av kundreskontra
- Gymnasieutbildning inom ekonomi eller motsvarande
- Kunna prata och skriva obehindrat på svenska och engelska
- Grundläggande kunskaper i Excel
Meriterande:
- Erfarenhet av större flöden eller i stora organisationer
- Tidigare erfarenhet av SAP
Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!
careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)
Vid frågor, kontakta Karl Petrén på karl@deltaconsulting.se eller 072-014 36 09.
Välkommen med din ansökan!
Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.
Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.
Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson