Ekonomiassistent till kunduppdrag

Arbetsbeskrivning

Vi söker en driven ekonomiassistent
På OnePartnerGroup i Östersund har vi vuxit och utvecklats  i över 20 år. Vi tror på det lokala och långvariga relationer med såväl kunder som kandidater. Vi är övertygade om att människor behöver uppleva framgångar för att må bra och växa därför vill vi vara en del av det och matcha rätt kandidat med rätt arbetsplats. Nu söker vi en ekonomiassistent till kunduppdrag.

I rollen som ekonomiassistent innebär det varierande arbetsuppgifter, där fokuset ligger på att du är flexibel och har ett lösningsorienterat tänk. Vanligt förekommande arbetsuppgifter kan vara: Lönehantering, löpande bokföring och kontoavstämningar tillsammans med andra administrativa arbetsuppgifter.

Om dig:
För att lyckas i denna roll ser vi att du har en relevant utbildning inom ekonomi och något års erfarenhet från liknande roller.
Du behöver ha en god samarbetsförmåga och är strukturerad i ditt arbetssätt, gillar ordning och reda och har känsla för service.
Vana av att jobba självständigt och ta dig an nya arbetsuppgifter. 

Vidare ser vi gärna att du har goda kunskaper i office -paketet och att du har förmågan att uttrycka dig väl i svenska, både tal och skrift.


Dina personliga egenskaper:

Du är noggrann och fokuserad


Du är kommunikativ, med en god förmåga att skapa och upprätthålla goda kontakter med både kunder och kollegor


Du har förmåga att göra (rätt) prioriteringar vid hög arbetsbelastning


Du är en ”lagspelare” med förmåga att jobba i ett team med ett gemensamt mål
 


Övrig information:
Ansökan till tjänsten sker genom att du registrerar CV och ett personligt brev till: www.onepartnergroup.se
Urvalsarbetet kommer att ske löpande så skicka in din ansökan redan idag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Jämtland
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 september 2021
  • Ansök senast: 8 oktober 2021

Liknande jobb


20 december 2024