Ekonomiassistent till längre uppdrag i Mölndal

Ekonomiassistent till längre uppdrag i Mölndal

Arbetsbeskrivning

Vi på SJR är intresserade av att hitta dig som är tillgänlig från den 4 maj och som vill arbeta som SJR- konsult under en längre period framöver. Vår kund, som har sina lokaler i Mölndal, har behov av en ekonomiassistent till ett heltidsuppdrag som löper till och med den 28 februari 2022.

Din roll
I rollen som ekonomiassistent kommer du att ingå i ett team om fem personer och arbeta med bolagets leverantörsreskontra. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av scanning och verifiering, registrering och matchning av varufakturor, slutkontroll av omkostnadsfakturor, betalningar och påminnelsehantering samt avstämningsarbete i bokslut.

Vem söker vi?
Vi söker dig med relevant utbildning inom ekonomi och med några års erfarenhet av ekonomiarbete, gärna inom leverantörsreskontra. Vi tror att du har ett systemintresse och har du tidigare arbetat i Movex och Medius Flow XI är det meriterande. Då vår kund är ett stort internationellt bolag är det viktigt att du känner dig trygg i dina engelskkunskaper. Även goda kunskaper i svenska är ett krav.

För att passa hos vår kund ser vi att du är positiv, serviceinrikad och noggrann som person. Givetvis gillar du att arbeta i grupp men du trivs även med att själv driva ditt arbete framåt. Vidare är du en flexibel och tålmodig person som tycker om att arbeta administrativt och med siffror.

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef på Amanda Karlsson 076-647 16 53. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Ekonomiassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 mars 2020
  • Ansök senast: 7 april 2020

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024