OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi för kunds räkning en självständig ekonomiassistent för ett uppdrag på ca 6 månader. För rätt person är tanken att därefter bli anställd direkt på kundföretag. Vår kund sitter i fina lokaler i centrala Göteborg. Låter denna roll intressant? Sök då tjänsten redan idag - vi arbetar med löpande urval!
Vad innebär rollen?
I rollen som ekonomiassistent har du ansvar för ett bolags leverantörsreskontra, fakturering, vidarefakturering för moderbolag, inbetalningar och påminnelser för två bolag. I rollen gör du även First card fakturor och har hand om enklare personaladministration för ett bolag. Du ingår i ett ekonomiteam om totalt 8 personer, i rollen har du flera kontaktytor.
Vem söker vi?
Vi tror du har relevant utbildning och/eller erfarenhet som ekonomiassistent. Meriterande om du tidigare arbetat i Visma och excel. Vi tror även att du är bekväm i både svenska och engelska i tal och skrift, då bolaget är internationellt.
Som person är du självgående, trygg och nyfiken i ditt förhållningssätt. Vi ser gärna att du är framåt, social och trivs i att ha kontakt med organisationens konsulter och chefer. I rollen krävs det även att du är duktig på att prioritera ditt egna arbete.
Ytterligare information om tjänsten
Tjänsten är på heltid. Start omgående och 6 månader framåt. För rätt person finns möjlighet till anställning hos kund efter 6 månader.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sandra Hellström på 0704-71 59 07. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Titel: Ekonomiassistent
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88