Ekonomiassistent till långsiktig tjänst

Ekonomiassistent till långsiktig tjänst

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra. Du kommer att börja som konsult via oss på SJR och efter sex månader är ambitionen att anställningen går över till vår kund. Tjänsten är på heltid och vi söker dig som har möjlighet att börja så snart som möjligt!

Vår kund verkar inom byggbranschen och sitter i nya, trevliga lokaler vid Stigs Center. Här blir du en del av ett gott gäng på ekonomiavdelningen där man hjälps åt och stöttar varandra.

Om tjänsten
Då bolaget har stora flöden av leverantörsfakturor behövs du för att hantera dessa på ett effektivt sätt. I många fall läses alla fakturor av elektroniskt, men då det inte alltid stämmer behöver det kontrolleras så att allt blir korrekt i systemet. Du kommer även ha mycket kontakt med leverantörer runt om i landet samt de olika projekten och projektledarna.

Kvalifikationer
Vi söker dig med relevant erfarenhet och förståelse för det ekonomiska flödet. Som person tror vi att du är positiv, prestigelös och serviceorienterad med en god energi som bidrar till gruppen. Vidare ser vi att du är lösningsorienterad med ett sinne för ordning och reda.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sofia Erikson på 070-471 59 07. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 19e december.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2022
  • Ansök senast: 19 december 2022

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Ekonomiassistent för vikariat

Ekonomiassistent för vikariat

27 december 2024