OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 3 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Företaget är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knytpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra IT-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.
Arbetsuppgifter:
Som ekonomiassistent arbetar du huvudsakligen med fakturor och kontering av fakturor i SAP. Vidare arbetar du med kontroll av fakturor mot hyreskontrakt, samt registrering av hyreskontrakt. I dina arbetsuppgifter ingår också fakturamatchning samt att supportera dina kollegor med arkivering av befintliga kontrakt. Slutligen kan dessutom övrigt ekonomiarbete förekomma.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet i en likande roll med god förståelse för faktureringsprocessen
• God system- och datorvana, starkt meriterande med erfarenhet av SAP
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
För att trivas i rollen ser vi att du är en person som tar stort ansvar för ditt eget arbete och du trivs med att självständigt driva dina arbetsuppgifter framåt. Du är kommunikativ och socialt säker och trivs i en roll som innebär mycket kontakt med andra och du har lätt för att arbeta i team. Vi ser att du är en person som gillar att ha högt tempo i ditt arbete och att du snabbt kan ställa om efter förändrade förutsättningar. Vidare ser vi att du är noggrann och kvalitetsmedveten i ditt arbete.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Solna
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: telekom, ekonomiassistent, ekonomi, SAP, ekonomisupport, gymnasieekonom, civilekonom, fakturamatchning, fakturahantering, faktura, hyreskontrakt, heltid, Stockholm
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund