OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår uppdragsgivare omsatte under 2007 sju miljarder kronor.En dubblering av omsättningen de senaste tre åren.Sedan 1992 har företaget vuxit snabbt, har i dag 250 medarbetare - dubbelt så många som för två år sedan - och erbjuder det senaste inom mobiler, ljud och bild, IT-produkter och vitvaror.Företagets huvudkontor finns i Stockholm.Därtill finns lokala kontor i Köpenhamn, Oslo och Helsingfors. Vår uppdragsgivare söker en Ekonomiassistent på leverantörsreskontra på heltid under 1 års tid med goda möjligheter till rekrytering eller förlängning. Uppgifterna kommer att innebära diverse administrativa uppgifter på ekonomiavdelningen.Tyngdpunkten kommer vara att scanna, registrera och bokföra fakturor, sköta posthanteringen samt utföra manuella betalningar.Du ser det som en självklarhet att assistera dina kollegor under stressigare perioder och leverantörskontakt ser du som något spännande och utmanande. Du som söker har stort intresse för ekonomi och har minst 1 års arbetslivserfarenhet av leverantörsreskontra.Du hanterar SAP eller liknande affärssystem.Företagsspråket är engelska vilket du hanterar i både tal och skrift.Har du en KY-utbildning eller en akademisk examen är det positivt men inget krav.Hanterar du Excel är det en stor merit.Eftersom tjänsten kommer starta snart är det av stor vikt att du vågar ta i när det behövs och känner dig manad av nya utmaningar.Vi erbjuder dig en spännande tjänst hos vår kund med goda chanser till rekrytering.Du kommer att arbeta som uthyrd konsult av Academic Search under uppdraget. Du ansöker till tjänsten genom att klicka på länken http://www.appsgate.com/asi/kjobfinder.nsf/web.nysokande som tar dig till ett ansökningsformulär där du registrerar ditt personliga brev och CV.Senast den 10e juni 2008 vill vi ha din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Andreaz Karlsson
08-555 15 724