OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hej! Kul att du hittat denna annons. Jag letar just nu efter dig som är ekonomiassistent med tidigare erfarenhet av arbete med leverantörsreskontran och som vill axla ett trevligt konsultuppdrag hos en av mina kunder. Kunden har sitt kontor strax söder om Stockholm och önskar ta in en ekonomikonsult som gärna får börja så snart som möjligt – ca 11 månader. Omfattningen för tjänsten är heltid.
Arbetsuppgifterna innefattar bla:
Scanning
Verifiering
Bokföring av leverantörsfakturor
Uppläggning av nya leverantörer i systemet
Betalningar
Du kommer att tillhöra ett team som består av nio personer och du rapporterar till bolagets redovisningschef. Kunden sitter i nya fina lokaler och är ett härligt gäng kollegor med väl fungerade rutiner och fin sammanhållning.
Jag hoppas att jag väckt ditt intresse och att du vill bli en del av oss. Vi på Eqonomy erbjuder alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos Eqonomy/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.
Sök idag!
Har du frågor om rollen kontakta mig Iren Sayar på iren.sayar@wise.se eller ring mig på tfn 073-521 65 53. För att söka rollen klicka på ”sök rollen”, samt bifoga CV. Notera att personligt brev inte är obligatoriskt i denna ansökningsprocess. I konsultvärlden går saker ofta snabbt så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med din ansökan, varmt välkommen att söka!