OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med start omgående söker vi nu en erfaren ekonomiassistent inom leverantörsreskontra hos en av våra expansiva Kunder i Östersund
Arbetsuppgifter:
Du kommer arbeta i ett team som hanterar leverantörsfakturor för företagets samtliga orter och bolag. Arbetsuppgifterna innebär hantering och bokföring av leverantörsfakturor inkl. bl.a. ankomstregistrering, kontering, bokning och betalning samt månads- och kvartalsbokslut för leverantörsreskontra inkl. bl.a. reservering av kostnader och varureserv, hyreskontroll, avstämning av balanskonton. I arbetet krävs det under vissa perioder att du trivs och kan arbeta i ett högre tempo med korta deadlines. Då vår kund arbetar i större system är det meriterande om du har systemintresse och vana att använda dig av olika komplexa system.
Vem är du:
För att lyckas i uppdraget ser vi att du har en relevant utbildning inom ekonomi och något års erfarenhet från liknande roll. Du behöver ha en god samarbetsförmåga och är strukturerad i ditt arbetssätt, gillar ordning och reda och har känsla för service. Vana av att jobba självständigt och ta dig an nya arbetsuppgifter.
Lön:
Enligt avtal
Omfattning:
Visstid
Tillträde:
Omgående
Arbetstider:
Vardagar 08:00-17:00
Övrigt:
Den här rekryteringen sker i samarbete med OnePartnerGroup. Du genomför din ansökan genom hemsidan www.onepartnergroup.se. Det är mycket kort annonseringstid med sista dag för ansökan 2022-07-10. Urvalsarbetet kommer att ske löpande och vi rekommenderar därmed att du skickar in din ansökan snarast möjligt.
Vid frågor kring tjänsten och rekryteringsprocessen kontakta:
Elias Duvdal, elias.duvdal@onepartnergroup.se, 073-061 34 29
Elina Nyström, elina.nystrom@onepartnergroup.se, 070-815 03 64
Välkommen med din ansökan idag!