OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till Liftexperten! Vi grundades 2015 med visionen att erbjuda spetskunskap tillsammans med hög servicenivå för att skapa rätt förutsättningar för våra kunder. Under sommaren 2019 tog vi nästa steg i vår utveckling och blev en del av Hybeko, återförsäljare av Genie-liftar i Norge.Tillsammans erbjuder vi nu vår support till hela den svenska marknaden och levererar till kunder runt om i hela Skandinavien. Dessutom har vi även en egen verkstad och ett eget reserv- och maskindelslager, vilket gör att ledtiderna från problem till lösning minimeras och kundsamarbeten effektiviseras.
Just nu söker vi, tillsammans med Oddwork, efter dig som vill bidra till en effektiv och affärsnära ekonomifunktion! Är du vår nya Ekonomiassistent?
Som ekonomiassistent…
kommer du att arbeta i ett ungt företag med stark tillväxt och flera utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du utlopp för ditt intresse för ekonomi och administration med varierade arbetsuppgifter med fokus på kund- och leverantörsreskontra. Med din tidigare erfarenhet, kommer du att axla en stöttande roll i allt som rör ekonomi och intern administration för att säkerställa att våra processer fungerar och optimeras. Dessutom kommer du bli en del av både nya och befintliga projekt inom HR och ekonomi.
Vi söker dig som…
har ett intresse för siffror och är analytisk lagd. Du trivs bäst i en föränderlig miljö där du får möjligheten att variera mellan olika arbetsuppgifter inom ekonomi. Du är en äkta lagspelare som inte tveka för att stötta upp där det behövs och bidrar gärna med din kunskap samtidigt som du lär dig av andra. En god stämning, ett bra samarbete och en fin gemenskap är ju receptet på framgång. Är du redo att växa tillsammans med oss? Skicka in din ansökan idag!
Våra önskemål till dig:
- Några års arbetslivserfarenhet inom ekonomi
- Du har ett intresse för HR-relaterade frågor
- Svenska och engelska i tal och skrift
Varför Liftexperten?
På Liftexperten tror vi att bra personal genererar bra kunder - och bra kunder leder till bra personal. Därför bryr vi oss om såväl kunder som anställda och värdesätter vår öppna och prestigelösa kultur. På vårt kontor i Grimmered väntar dina elva blivande kollegor, gemensamma resor, AW:s och friheten att forma din egen vardag. Välkommen till ett entreprenörsdrivet bolag där du får möjligheten att utveckla framtiden för vår ekonomifunktion och växa tillsammans med oss!
START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Senior Talent Manager Madeleine Linge, madeleine.linge@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-07-07
Är du vår nästa medarbetare? I så fall väntar vi med spänning på din ansökan. Skicka den så snart som möjligt då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Vi hörs!
Vi på Oddwork är övertygade om att världen blir en bättre plats när alla vågar och kan följa sina drömmar. Genom att hjälpa organisationer att skapa ärliga och transparenta företagskulturer och talanger att nå sina mål, jobbar vi mot drömmen - varje dag. Vi är här för att revolutionera vår bransch, för att matcha talang med företagskultur och för att stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Det betyder att vi aktivt jobbar med att inkludera alla i våra rekryteringsprocesser för att spegla samhället på ett rättvist sätt. Därför vill vi uppmana dig som kanske inte tänkt söka detta jobb att ändå göra det. Skicka in din ansökan, bredda vår kompetens och bidra med dina erfarenheter och din expertis. För oss är det självklart att det är när rätt personlighet möter rätt företag som magi uppstår. Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här (www.oddwork.se).
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Ravan
0735005927
Ellinor Hellberg
0732047841
Philip Bendroth
0730361223