OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ekonomiassistent till vår kund i Ljungskile.
Hos oss kommer du jobba i en professionell organisation med fokus på service och support av högsta klass till våra kunder och samarbetspartners.
Arbetsuppgifter
· Ekonomiarbete så som bokföring, avstämningar och resekontrahantering
· Order till leveransbevakning av inköp
· Inkassofrågor
· Delaktig i rutinutveckling för ekonomifunktionen
· Behjälplig vid månadsbokslut
. För rätt person kan arbetsuppgifterna avancera med tiden med exempelvis fakturering, logistik- och lagerhantering
Erfarenhet
Vi tror att du som söker är en erfaren ekonom med flera års erfarenhet.
Vana från att arbeta i affärssystem är meriterande. Vi jobbar i GARP, men det är inte ett krav att du ska kunna det.
Viktigt att du är en flexibel person som förstår ett mindre bolag då din arbetsdag kan skifta mellan många olika arbetsuppgifter.
Detta är ett Interimsuppdrag på två till tre månader.
För rätt person kan interimsuppdraget leda till vidare anställning hos kund.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tom Sjötun
0739800044