Ekonomiassistent till Magnifiq kompetens Umeå

Arbetsbeskrivning

Nu öppnar vi för en rolig och utvecklande tjänst inom ett starkt företag med stort hjärta.
Magnifiq kompetens växer ytterligare och nu behöver vi stärka vår ekonomiavdelning med en initialt 50% tjänst - som kan komma att utökas till heltid inom koncernen.

Om tjänsten:

Som ekonomiassistent kommer du att vara en viktig del av vårt team och arbeta nära företagets ekonomichef. Du kommer att sitta på vårt kontor i Umeå där vi erbjuder både fri parkering, möjlighet till hemarbete, stor gemenskap och löpande utveckling. Vår kultur handlar om att du aldrig ska begränsas, alltid ska utvecklas och känna stor glädje varje dag.

- Hantering av leverantörsfakturor och kundfakturering

- Bokföring och redovisning

- Lönehantering

- Personaladministration

- Avstämningar och rapportering

- Assistera ekonomichef vid månads- och årsbokslut

Vi tror att du har följande egenskaper och kvalifikationer:

2-3 års erfarenhet inom området med goda kunskaper i Excel, Visma, Fortnox eller liknande system.

Du har förmåga att arbeta noggrant och effektivt även under högt tempo och är flexibel för både arbetsuppgifter och ansvar. Du är den som är ordning och reda ut i fingerspetsarna och som person trivs du i en social miljö med framåtlutade kollegor och kunder.

Har du inte 2-3 års erfarenhet på papper, men vet att du är den vi söker ändå. Skicka isåfall in din ansökan och motivera varför du är rätt för oss!

Anställning:
Tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning.

Vad vi erbjuder:

Vi erbjuder en spännande och utmanande roll inom en koncern som idag består av Magnifiq kompetens, Northern Skill och C accounting. Vi har en trygg tillväxt och goda utvecklingsmöjligheter och är mån om att erbjuda goda villkor och löpande kompetensutveckling.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Northern Skill
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 februari 2024
  • Ansök senast: 31 mars 2024

Liknande jobb


21 november 2024