Ekonomiassistent till Malmö

Arbetsbeskrivning

Vi är en strategisk personalpartner som utvecklar människor och företag!

Våra erfarna medarbetare tillhandahåller tillsammans med ActivPersonals specialiserade underkonsulter effektiva och skräddarsydda personallösningar för alla typer av företag, oberoende av storlek.

Verksamheten startade i Helsingborg under 2008. Sedan sommaren 2013 finns vi i Landskrona, men vi arbetar nationellt inom Sverige med olika kunduppdrag.
Vi arbetar där våra kunder finns och nära med dem!

Sedan 2009 är vi ett via Bemanningsföretagen, Auktoriserat bemanningsföretag.

Du kan följa och gilla oss på Facebook!



Pica Kemi AB har i över 15 år tillverkat produkter för klottersanering, klotterskydd samt olika typer av impregnering som gör ytor vattenavvisande. Vi skyddar alla typer av underlag mot exempelvis klotter, väder, vind och miljöpåverkan. Pica AB satsar på ett stort tekniskt kunnande och att vara ledande i utvecklingen av nya produkter genom samarbete med bland annat Lunds Universitet och Sveriges Provnings- och Forskningsinstitut (SP). Läs mer om Pica Kemi på: www.picakemi.se 


Vi söker nu en erfaren och flexibel ekonomiassistent till vårt kontor i Malmö. OBS! Tjänsten är på halvtid (50%).

I arbetsuppgifterna ingår följande:


*
Dagligt löpande ekonomiarbete (fakturering, betalningar, reskontra, moms och skatter etc.)


*
Upprätta månadsbokslut samt förbereda årsbokslut


*
Lönehantering (cirka 5 löner/ månad)


*
Svara i telefon


*
Kunna agera ordermottagare


*
Postsortering


*
Kvalitetsdokumentation och uppföljning (ISO-14001 samt ISO-9001)



Önskvärda kvalifikationer:


* Ekonomibakgrund och erfarenhet från liknande arbete
* Behärska VISMA Admin, Office-paketet samt löneprogram (meriterande är erfarenhet av Crona lön) 50+)
* Gärna kunskaper om ISO-14001 samt ISO-9001 samt vana vid kvalitetsdokumentation och uppföljning

Personliga egenskaper:


* Arbetsvillig
* Flexibel
* Självgående
* Social och trevlig


Vi erbjuder ett fritt och omväxlande arbete i ett entreprenörsägt bolag. Arbetet är på motsvarande halvtid, 20 timmar per arbetsvecka. Arbetet passar alltså dig som inte vill eller kan arbeta heltid. Uppdraget börjar som en så kallad hyrrekrytering under perioden mars till september 2015.

Tillträde omgående enligt överenskommelse.

Kollektivavtal Unionen

OBS! Vi söker bara dig som är intresserad av att arbeta 50% dvs halvtid om cirka 20 timmar per vecka. Du som är ute efter heltidsarbete, vänligen sök ej denna tjänst!

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Spjuth
042-400 0980
Dennies Truedsson
0733-670 650

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ActivPersonal AB Helsingborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Deltid Bemanning
  • Publicerat: 26 februari 2015

Besöksadress

Mellangatan 71 26161 Landskrona
None

Postadress

Karl Johans gata 4
Helsingborg, 25267

Liknande jobb


21 november 2024