OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i en ledande Koncern inom Transportnäringen? Ansök idag! Intervjuer sker löpande.
Var? Huvudsta Centrum, Stockholm
När? Start i början av Mars, senast April
Anställningsform? Hyrrekrytering via Delta Consulting
Om vår kund
Vår kund är marknadsledande i hela Norden inom transportnäringen och omsätter över 4 Miljarder Kronor. Vår kund har fler projekt som de drar igång nu efter att de pausats under pandemin.
Kontoret är i nya fina lokaler och där sitter 80st medarbetare fördelade på 4st avdelningar. Medarbetarna sitter i öppet landskap, där de tillsammans brinner för sitt arbete och självklart delar mycket skratt.
Din profil
Vi söker dig som arbetat som Ekonomiassistent och med Kund-/levreskontra tidigare. För att trivas i rollen ser vi att du tar eget ansvar, är trygg i dina kunskaper, trivs i rollen, stimuleras av att samarbeta med dina kollegor samt att arbeta självständigt.
Som person är du kommunikativ, hjälpsam och flexibel. Du är en teamplayer med hög arbetsmoral. Vi söker dig som är självgående och trivs med att ha ett stort eget ansvar. Vidare stöttar du och delar med dig av dina kunskaper till kollegor. Du är bra på att bygga relationer och förstår betydelsen av teamarbete och dessutom har du en prestigelös inställning.
Om Rollen:
Du får nu möjligheten att ingå i ett härligt socialt team med högt i tak, där mycket skratt och glädje delas.
I rollen ingår att jobba med hela pengaflödet (ax- limpa för kund- & levres) för kundens 23 bolag, betalning och bokföring (manuellt). Teamet ansvarar över olika många bolag beroende på arbetsbelastning i vardera bolag. Det är även av vikt att kunna arbeta flexibelt - Vilket innefattar att du ska kunna hoppa in i andra bolag om det är semester, omprioritering, etc.
Skallkrav:
- Du har erfarenhet av kund-/levreskontra sedan tidigare och trivs i arbetsuppgifterna
- Du har koll på basic bokföring och förstår periodisering
- Du kan kommunicera på Svenska och Engelska
- Du gillar en atmosfär med högt tempo
Meriterande:
- Vår kund verkar i en transaktionstät bransch, därmed meriterande om man tidigare arbetat i det
- Gillar utredningar & att effektivisera sitt arbete
De erbjuder dig
- En trevlig, lyhörd miljö med ett team med god lagkänsla
- Du kommer få vara med på en resa med kollegor som har samma prioriteringar
- Flexibel arbetstid
- Härlig lagkänsla
- En trivselgrupp som anordnar event som julbord, sommarfest, övriga Aw´s och middagar. De har även skapat korpenlag i sporter vilket höjer teamkänslan ännu mer!
- 30 semesterdagar
- Friskvårdsbidrag
Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul!
Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.
Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!
careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)
Vid frågor, kontakta Nathalie Öst Lundkvist på nathalie@deltaconsulting.se eller 073-380 02 08.
Välkommen med din ansökan!
Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser.
Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.
Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson