OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven, serviceinriktad och ordningsam person som gillar att jobba brett och som vill jobba i en stimulerande och utvecklande miljö? Då finns här en spännande chans som ekonomiassistent på en mediebyrå i framkant!
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu dig som har något års erfarenhet att jobba inom ekonomi och som vill jobba brett med varierande arbetsuppgifter. Ditt huvudfokus kommer att vara på ekonomi men du får även jobba lite administrativt med olika uppgifter som rör kontoret.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
• Löpande bokföring
• Kund- och leverantörsreskontra
• Avstämningar och periodiseringar
• Behjälplig vid bokslut
• Löner
• Administration kopplat till kontoret
Vem är du?
Vi söker dig som har minst ett års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och vi ser gärna att du har en ekonomiutbildning i grunden. Stor vikt kommer även att läggas vid dina personliga egenskaper och vi önskar att du har god social kompetens, samarbetsförmåga och gärna tar egna initiativ.
Du erbjuds
Du erbjuds en roll som ekonomiassistent i ett spännande bolag med kontor beläget i centrala Stockholm. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Cathrine Andersson på cathrine.andersson@jurek.se
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52