OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
I din roll som ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära att fakturera bolagets kunder.
Tjänsten som ekonomiassistent är ett konsultuppdrag på deltid (ca 2-4 dagar i månaden) med start inom ett par veckor och det kommer att pågå tillsvidare.
Om dig
Vi söker dig som är intresserad har rätt inställning och vill lära dig nya saker.
Viktigt för tjänsten är:
- tidigare erfarenhet av fakturering
- kunskaper i Fortnox
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Erik Örvell på e-post erik.orvell@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147