OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som är en erfaren ekonomiassistent till Nynas i Stockholm!
Har du erfarenhet av leverantörsreskontra och avstämningar inom ett större bolag? Är du en nyfiken och engagerad person som trivs på en arbetsplats där du får ta mycket ansvar? Är du dessutom flexibel och noggrann? Då är du rätt person för uppdraget som ekonomiassistent till Nynas i Stockholm. Välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag och förtjänar därför trygghet på din arbetsplats!
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att:
• Hantera leverantörsfakturor
• Lägga upp nya leverantörer inkl betalningsvillkor och bankinformation
• Lösa betalningsproblem tillsammans med andra interna avdelningar
• Bearbeta banktransaktioner och stämma av bankkonton
• Ge intern kundservice
• Bearbetning av kundreskontra kan förekomma
Värt att veta
Det här är ett konsultuppdrag på ca 6 månader med stor möjlighet till överrekrytering till kund om det fungerar bra mellan alla parter. Du kommer bli välkomnad av ett härligt team och kommer få upplärning plats. Nynas kontor ligger i Johanneshov, strax söder om Stockholm. De har flexibla arbetstider och det finns möjlighet att arbeta hemifrån på torsdagar och fredagar.
Våra förväntningar
Vi ser att du som söker har minst ett års tidigare erfarenhet av leverantörsreskontra och avstämningar, gärna från ett större bolag med stora flöden. Du har goda kunskaper i Excel samt i engelska i tal och skrift. Du är van vid att arbeta självständigt och trivs i en snabbföränderlig miljö. Vidare har du god samarbetsförmåga och är bra på att prioritera bland dina uppgifter.
Det är meriterande om du även har erfarenhet av kundreskontra.
Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07