OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent hos Oatly AB kommer du att arbeta med kund- och leverantörreskontra och löpande bokföring under16 juni till 15 augusti med chans till förlängning.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Ansvar för kundreskontran avseende utfärdande av kundfakturor, påminnelser och räntefakturor, registrering av ankommande betalningar och avstämningar.
• Ansvar för leverantörreskontran avseende ankomstregistrering, attesthantering, kontering, betalning via fil eller internetbank samt betalningsregistrering och avstämningar.
• Ansvar för löpnade bokföring
Om företaget
Oatly AB är ett svenskägt företag med passion för havre. Företaget utvecklar, producerar och marknadsför bland annat havrebaserade drycker och glass. Produkterna säljs i Sverige och ett 20-tal länder under varumärket Oatly. Organisationen genomsyras av en stor trovärdighet kombinerat med driv och entreprenörsanda och du kommer att jobba i en kreativ miljö med kollegor som brinner för företaget och dess produkter.
Läs mer på www.oatly.se
Din profil
Krav:
• Minst gymnasial utbildning med inriktning mot ekonomi.
• Arbetslivserfarenhet av liknande arbete.
• Erfarenhet av att jobba i ett större affärssystem och registrera mycket information.
• Goda kunskaper inom Office
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
För att lyckas i tjänsten som ekonomiassistent hos Oatly AB krävs det att du är självgående, noggrann och stresstålig.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Omfattning: Heltid 16 juni – 15 augusti med chans till förlängning
Arbetstider: 8-17 med flex
Ort: Malmö
Urval: Sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996