OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi efter en ekonomiassistent för ett konsultuppdrag till en offentlig verksamhet. Har du erfarenhet av ekonomiarbete och är tillgänglig för start i maj? Välkommen in med din ansökan!
Arbetsbeskrivning
Som ekonomiassistent kommer dina arbetsuppgifter att vara bokföring, inköp, månatliga avstämningar av balanskonton, budget- och prognosarbete samt diverse kontanthantering.
Vem är du?
Vi söker dig som har:
• 3-årig gymnasial utbildning mot ekonomi eller motsvarande
• erfarenhet från kvalificerat ekonomiarbete med månadsbokslut, redovisning, avstämningar, kund- och leverantörsreskontra
• mycket goda kunskaper i Office-paketet och IT-kompetens
• mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift
Övrigt av vikt är att du har B-körkort och tillgång till egen bil.
Du erbjuds
Uppdraget är på 80 - 100 % med start gärna redan 2 maj 2023 och löper till 15 september 2023. Arbetstider: 7:30 - 16:00.
Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Livija Bekkhus på livija.bekkhus@jurek.se.
Om Jurek
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52