Ekonomiassistent till omgående uppdrag i Mölnlycke!

Arbetsbeskrivning

Till vår kund i en spännande bransch med en produkt som ligger helt rätt i tiden söker vi nu en ekonomiassistent som kan börja omgående. Vår kund sitter i nya, trevliga lokaler i Mölnlycke som är lätta att ta sig till både med bil och kollektivt.

Om tjänsten
Du kommer att arbeta som ekonomiassistent i ett team om fem personer, varav tre ekonomiassistenter vid din sida. Ni alla jobbar brett med både kund- och leverantörsreskontra och har ett fint samarbete i gruppen. Dina arbetsuppgifter innebär bland annat att skapa fakturor, registrera betalningar, påminnelsehantering, inkasso och viss avstämning vid bokslut. Du kommer i din roll ha många kontaktytor såväl internt som externt.

Vem vi söker
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning och relevant erfarenhet inom ekonomiområdet. Du är självgående i ditt arbete och har lätt för att sätta dig in i vad som behöver göras. Här är det många bollar i luften på ett bolag som ständigt växer och du behöver trivas i en flexibel miljö där det alltid finns något att göra.

Som person tror vi att du är anpassningsbar och effektiv med en öppen och positiv inställning. Du trivs att jobba i team och tycker om att kunna bidra med tankar och idéer.

Är det dig vi söker? Vänta inte med att skicka in din ansökan!

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sofia Erikson på 070-471 59 07. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2023
  • Ansök senast: 17 februari 2023

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024